piątek, sierpnia 24

Dzień dobry Słoneczka! :)

Wróciłam cała i zdrowa, po udanym wypoczynku w domku nad jeziorem. Ogólnie mówiąc było extra! Chociaż w pierwszy dzień zepsuł mi się aparat :( (coś z obiektywem) i nie mogłam zrobić żadnych zdjęć.. uratował mnie telefon i pare zdjęć mam :D...
...
No właśnie... przepraszam Was od razu za jakość poniższych zdjęć, ale są robione z ipoda i efekt jest taki jaki jest :( .

Taki mini OOTD.. nic specjalnego, ponieważ byłam na spotkaniu z przyjaciółką i stawiałam raczej na wygodę i luz .






 
i moje DIY (spodenki)

 
T shirt - H&M
Szorty/shorts - sh (DIY)
Torebka/bag - primark
Sandałki/sandals - reserved
zegarek pierścionek/ring watch - primark
''bransoletka'' koralikowa - new look
i druga ze sklepiku w Kołobrzegu
 
 
Pozdrawiam Was :*
 
Napiszcie mi czy Wy też bawiłyście się z przeróbką ubrań. Te szorty to moja pierwsza robota :P
 

4 komentarze:

  1. Jak na razie nie próbowałam, ale Tobie fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się ładnie uśmiechasz :) Widoczek na jezioro też ciekawy.
    Te szorty przerabiałaś z długich spodni? Są fajne.
    Ja właśnie chciałam zrobić coś takiego, porwane z ćwiekami, ale nigdy się nie mogłam zabrać, a teraz już niebawem jesień...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić recepcja gabinetu kosmetycznego, wyposażenie salonu kosmetycznego po angielsku i fotel do tatuażu używany. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń