wtorek, sierpnia 14

Raspberry with chocolate

Hej Kobietki :)

Dziś chciałam uraczyć Was makijażem czekoladowo-malinowym . Zainspirował mnie do tego tort o tym smaku.. mm.. sama słodycz :D .

Użyte kosmetyki:

Paletka Sleek Oh So Special
Dream Matt Mousse (cameo)
Krem nawilżający AA
Cienie do brwi Essence
Róż NATURAL COLLECTION  ( pink cloud  )
Mini Kabuki SOAP&GLORY
Błyszczyk Barry M (nr.12)
Tusz Max Factor
Biała kredka essence


Tutaj możecie zobaczyc swatch różu

..i makijaż


Cienie jakich użyłam

I prezentacja błyszczyku Barry M
...



i oto moje włosy naturalnie skręcone, chciałam Wam zademonstować:

Oraz kilka łupów Catrice

Dwie pomadki Ultimate Shine
(od lewej: 220 Mrs Brightside i 110 Shy Flamingo)


 

Lakiery (od lewej: 280 London's Weathet Forecast i drugi zostawiłam dziś u przyjaciółki więc jak będziecie chciały numerek to dopisze w komentarzu)

i brzoskwiniowy róż (nr. 050)


Na dziś już wszystko :)

Pozdrawiam ciepło! :*

7 komentarzy:

  1. paletka sleek jest super :)


    zapraszam do mnie jak znajdziesz chwilę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. very nice products *_* your make up looks amazing! your blog is very interesting and good :) keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. great blog! you're really pretty!
    xx follow?
    peachnpear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bardzo fajna notka! ;)
    zapraszam takze do mnie
    oraz do obserwacji mojego bloga!
    pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  5. masz prześliczne te włoski naturalne :)
    makijaż też ładny oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, ale chętnie oddam w dobre ręce i zamienie na proste! :D

    OdpowiedzUsuń