poniedziałek, sierpnia 27

walk in the forest

Dzień dobry :)

Wczoraj wybrałam się z przyjaciółką i jej młodszą Siostrzyczką na spacer do lasu, więc mam kilka zdjęć i tym samym OOTD z tego oto spaceru!





Kurtka/denim jacket - H&M
Koszulka/t shirt - Tally weijl
Spodnie/pants - H&M
Pasek/belt - primark
Buty/shoes - New Look
Torebka/bag - sh
Biżuteria/jewelery - primark/C&A


Dzisiaj od rana sprzątam, a to w szafkach, biurku itd.. a czas sobie leci. Moje samopoczucie dzisiejsze psychiczne i fizyczne w skali od 1-10 oceniam na 3... Nie chce mi się wystawiać na dwór nawet czóbka nosa :P ..

Jaki wolicie styl? Elegancki, casual'owy, vintage a może całkiem sportowy? Ja osobiście lubie czasem ubrać się luźno, czasem elegancko a czasem sportowo...nie kiedy mieszam style, ale tak, aby nie było kiczowato :D

3 komentarze:

  1. Świetna kurtka :) masz bardzo ładne paznokcie, a co do stylu, to wiesz jaki lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ ! :)
    A JEŚLI MIAŁABYŚ OCHOTĘ TO ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE :)
    http://stylejdi.blogspot.com/p/sprzedam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. całość świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń